Kadro

Yetişkin Psikiyatrisi

İlgilendiği Yaş Aralığı

Şube

İstanbul – Levent – Karanfil Sok.

Biyografi

Uzmanlık Tezi: Kendine Zarar Verme Davranışı Olan Genç Erişkinlerde Mizaç ve Karakter Özellikleri.

Sertifika ve Katılım Belgeleri

• Kurt Heilbronn, Bireysel Psikoterapi Süpervizyon Çalışması, İstanbul, 2017-2018
  • Celal Odağ Psikoterapi Eğitimi ve Süpervizyon Çalışması, İstanbul, 2014-2016
  • İlişki Psikoterapileri Enstitüsü, Aile Terapisi Eğitimi, İstanbul, 2011-2014
  • Burhanettin Kaya ile EMDR Eğitimi, Türk Psikiyatri Derneği, 2013
  • Psikodinamik Yaklaşımlı Bireysel Terapi, İstanbul, 2009-2011
  • Bilişsel Terapi Kursu, Prof. Dr. Mehmet Zihni Sungur, İstanbul, 2007-2008
  • Social Psychiatry Seminar, McGill University, Montreal, Canada, 2006

Bilimsel Yayınlar ve Sunumlar

• Küçük, A., Çetinkaya, S. (2019). İntihar amaçlı olmayan kendine zarar verme davranışı ve intihar ilişkisi, tanı, Borderline kişik bozukluğu ve mizaç karakter özelliklerinin rolü. Çukurova Medical Journal.
  • Görgülü Y, Küçük A., Uysal Çetinkaya Seçil, (2015) Evaluating the People who were sent for determining of criminal responsibility. Anadolu Psikiyatri Dergisi.
  • Küçük A., Özenli Y., Erden N., Uysal S., (2013) Fibromiyalji sendromu olan hastalarda bedensel belirtileri abartma, aleksitimi ve ağrı ile ilişkisi, Adana Numune EAH Tıp Dergisi.
  • 2001 yılında Erciyes Üniversitesi Tıp Fakültesinden mezun olduktan sonra pratisyen hekim olarak göreve başladı. 2005 yılında Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesinde psikiyatri uzmanlığı eğitimine başladı. 2010-2012 yılları arasında Diyarbakır Eğitim Araştırma Hastanesinde psikiyatri uzmanı olarak mecburi hizmetini tamamladı. Meslek hayatına Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi ve Esenyurt Devlet Hastanesinde devam etti.
  • Başlıca çalışma ve ilgi alanları; duygu durum bozuklukları, fibromiyalji, anksiyete bozuklukları, obsesif kompülsif bozukluk, depresyon, şizofreni, psikoz, uyum bozuklukları, iletişim sorunları, kişilik bozuklukları, somatizasyon bozukluğu, alkol-madde kötüye kullanım ve bağımlılıkları, kumar bağımlılığı, aile ve çift terapisi, bilişsel davranışçı terapiler, ruhsal travma, dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğudur.

Randevu Talebi Detayları

*Bu form yalnızca bir talep formudur, randevunuzun oluşturulabilmesi için sizinle iletişime geçilecektir

Terapi

Ek bilgi

Siparişiniz

Ürün
Miktar
Toplam
Sepet Ara Toplamı 0.00
Sipariş toplamı 0.00
  • Ödemenizi doğrudan banka hesabımıza yapınız. Lütfen ilgili Sipariş Numarasını ödemenizin açıklama kısmına yazınız. Ödemeniz onaylanmadıkça siparişiniz gönderilmeyecektir.